Re: Klonowanie - male pytanie

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 10:35:21 MET

Użytkownik "Artur" <artur_mietek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:04d9.00000017.43ba1f7f@newsgate.onet.pl...
> Witam
>

> Mam dwa komputery: jeden dysk Serial ATA, drugi IDE.. obydwa
> Celeron 2,8 roznia sie na pewno plyta glowna..
>
> Czy jak przygotuje system sysprepem przed klonowaniem to jest
> szansa, zeby windows uruchomil sie i skonfigurowal do nowego
> sprzetu? Teoretycznie opisy klonowania znalezione w google tak
> mowia, ale chcialbym sie upewnic, zeby nie tracic czasu..

Prawdopodobnie wystarczy doinstalować wcześniej sterowniki do kontrolera
dysków twardych, system powinien wstać i potem poprosi o resztę
sterowników. Nie zapomnij tylko o wykonaniu fdisk /mbr przed pierwszym
uruchomieniem sklonowanego systemu celem usunięcia starego podpisu
dysku, a także o o odpięciu starego, źródłowego dysku twardego (o ile
będzie on obecny w nowym komputerze).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/