Re: Serwer SMS

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 10:35:18 MET

** Buddy Rich, 2006-01-02 19:27:

> Wiem, że NTG ale na wszelki wypadek zapytam:
> Szukam czegoś w rodzaju serwera sms dla SBS2003. Tzn. Telefon komórkowy
> podłączony kablem do serwera + soft.
> Ktoś wysyła na komórkę podłączoną do serwera sms w którego treści zawarty
> jest parametr, który jest wstawiany do kwerendy wykonującej się na sql srv w
> sbs2003. Następnie wynik kwerendy jest wysyłany do nadawcy.
> Czy znacie jakieś płatne lub DARMOWE rozwiązania?
> Proszę o pomoc.

http://www.mwiacek.com/gsm/soft/gammu.html

Poza tym to co rozsądniejszy dostawca tel. daje jakiegoś rodzaju API/SDK
do obsługi aparatu (np. via BT). Ale to trochę NTG popytaj na grupach o GSM.

Poza tym istnieją serwisy udostępniające płatnie bramki SMS, pewnie
komunikacja z nimi odbywa się w jakiś standardowy (i na 100% łatwo
dostępny z poziomu popularnych języków) sposób.