Dwie sieciówki i "relayowanie" netbiosu przez win2k

Autor: Adam Wysocki <gophi.at.chmurka.net_at_nospam.invalid>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 05:30:51 MET

Cześć :)

Sytuacja wygląda tak: Windows 2000 (SP4 Professional PL) ma dwa interfejsy
sieciowe, nazwijmy je A i B. Oba interfejsy są podłączone do różnych sieci
(oczywiście z różnym adresowaniem). W obu sieciach obowiązują różne nazwy
grup roboczych a oprócz tego komputer loguje się do domeny przez interfejs
A. Bez problemu mam dostęp do obu grup roboczych i to nie stanowi żadnego
problemu, natomiast z innego komputera w sieci A widzę grupę roboczą sieci
B (nie da się do niej wejść - "Ścieżka sieciowa nie została znaleziona").

Pytanie brzmi: Jak sprawić, żebym z sieci A nie widział sieci B i odwrotnie
(nie wiem, czy to "odwrotnie" rzeczywiście zachodzi - dopiero w dzień będę
w firmie i będę mógł sprawdzić, ale podejrzewam, że tak)?

Pozdrawiam.

--
Adam Wysocki :: www.gophi.rotfl.pl :: GG: 1234 :: Fidonet: 2:480/138
W razie wątpliwości opróżnij magazynek. (C) Jakub Krajewski amd3dnow