Antywirus dla XP i dzialajacy z Outpost Firewall Pro

Autor: MATEOh <mateusz-hyndle_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 21:08:09 MET

Poszukuje jakiegos programu antywirusowego pod XP i nie gryzacego sie z
autpost firewall pro. Zalezy mi przede wszystkim na skutecznosci ale rowniez
na tym zeby pozeral jak najmniej zasobow systemowych.
poza tym dobrze by bylo gdyby byl w jezyku polskim i zeby nie do korzystania
z niego nie byla potrzebna duza znajomosc tematu. Chodzi mi o to zeby szybko
skonfigurowac i zeby on sobie chodzil po autostarcie w tle i monitorowal
przebieg sieciowy.
pozdrawiam