OT Re: Automatyczne odzyskiwanie Systemu

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 19:56:04 MET

Grzegorz Niemirowski log:
> I widać do czego prowadzi a takie 42 czy tinyurl to nigdy nie wiadomo do
> czego się odwołują.

Nie bardzo wiem skąd ten kosmiczny pesymizm PP i Twój... w Nowym Roku?:-)
BTW np.: 42.pl/url/ ==> Skrócone URL-e nie będą nigdy kasowane (tak
deklaruje P.Kucharski)
AFAIK przekierowania (tutaj ze skróceniem url) to normalna sprawa ... Zatem
wszyscy są/jesteśmy (mozemy być:-) podejrzani o siakąś niecnotę!;-)

--
"W przypadku wniesienia przez pozwanego sprzeciwu w sposób prawidłowy nakaz
traci moc..." KPC