Dysk którego się nie używa

Autor: yAro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 13:51:44 MET

Po podłączeniu czytnika kart typu Flash do portu USB każde z gniazd tego
urządzenia
widoczne było jako osobny dysk. Większości nigdy nie używałem więc żeby nie
były
wyświetlane ich ikony w "Mój komputer" we właściwościach dysku zaznaczyłem
"nie używaj tego urządzenia". Problem teraz w tym, że jednak jedno z tych
gniazd
przydało by się. Nie wiem jednak jak ponownie uruchomić przypisany mu dysk
ponieważ jako że się nie wyświetla nie mam już możliwoścu zaznaczenia we
właściwościach urządzenia aby było używane. Czy wie ktoś jak sobie z tym
poradzić? Jest to gdzieś w rejestrach?

Wszystkiego najlepszego dla wytrwałych, którzy już w tym nowym roku
zasiedli przy grupach.
yAro