Re: ile pamieci xp home

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 10:38:52 MET

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:a9lpqhcq3aor.1cm4clp1hsa8t$.dlg@40tude.net...

> Ja? No coś Ty :P Ja się zatrzymałem na etapie Windows 2.0. Tam nie było
> usług logowania, wirusów typu Blaster i było cool :) A RAMu mam 4 MB ... w
> zegarku :)

Nooo - jeśli zatrzymałeś się na 2.0, to nie możesz pamiętać problematycznego
komunikatu z NT4, który meldowal o braku pamięci jeśli się nie zgadzały
wersje bibliotek - wystarczyła reinstalacja SP. Znudzeni grupowicze,
powtarzającym się pytaniem, radzili dokupić RAM, a później rozwinęło
się nt.faq z TOP 13 i słynne legitymacje klubowe.... ;)
Borys wtedy pełnił honory grupy.... ;-P
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

Piciu