Re: Kupowanie WinXP OEM [ot]

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 13:43:20 MET

> Tyle to zrozumiałem, ale pytałem o pierwszą częśc.
> Jeśli kupie gotowca (a nie będę składał) to mają mi dostarczyć "wyłącznie
> preinstalowane" oprogramowanie. I o to chodziło.

Czy bez oryginalnego nosnika???
A co jesli trzeba coś doistalować i system prosi
o dostęp do swojej instalki? Przecież tak często bywa!

Widzailem ostatnio kolega kupił laptopa z preinstalowanym WinXP,
i dostał płytkę (DVD), ale na niej nie było normalnej instalki
tylko image juz zainstalowanego na danej maszynuie systemu
+ jakiś bootowalny program do przywracania tego od zera.
No niby calkiem wygodne, ale powraca pytanie - co w sytuacji,
gdy sam system poprosi o instalkę?

Pozdrawiam,

latet