Re: Windows 2000 i SP4 - konsekwencje usuniecia?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 20:28:02 MET

Dnia 12/28/2005 9:01 AM, Użytkownik Tomasz Del napisał:

> Taak, tylko, że ja już mam PixelView i wolałbym zmusić to do działania niż
> kupować coś nowego. Wypróbuje te sterowniki polecane przez Ciebie. Dzięki!

Czas który przeznaczysz na testowanie różnych sterowników, programów
oraz straty moralne podczas takiego dewastowaniu systemu napewno nie są
warte 200zł na inną karte ;)

Niemniej mnie się kiedyś udało, to i zapewne Tobie się uda. To tylko
kwestia czasu i chęci.

Oglądanie: bTV to chyba najlepszy wybór dla tej karty. Popularny MoreTV
jakoś u mnie nie działa ;/

aha - tak mi sie przypomniało: do nagrywania sprawdź "Virtual VCR"
(http://www.digtv.ws/). Powinien działać.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \