Re: Problem z Sp2

Autor: Damian Bazan - Katowice <debazan_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 16:37:40 MET

Tak to niestety bywa z SP2 - miałem podobny problem z kilkunastoma
komputerami. Szczególnie problem ten (przynajmniej w moim przypadku)
dotyczył płyt głównych z kontrolerem RAID. Po zainstalowaniu na takim kompie
SP2 np. przestawał widzieć RAID, napędy np. Nagrywarki lub po prostu nie
dało się uruchomić systemu. Mnie pomogło (po wielu próbach) odinstalowanie
SP2 i rezygnacja z niego.
Czekam na SP3 może on coś zmieni.