HELP! Win 2000... ;-(

Autor: news.tpi.pl <get_at_lost.it>
Data: Thu 29 Dec 2005 - 14:06:45 MET

Witam
Mam problem z windowsem 2000 i nie wiem o co moze chodzic. Chyba nic nowego
nie instalowalem a zaczely sie pojawiac takiego typu komunikaty:

http://debug.theweed.org/EXerr.jpg
- przy probie wejscia w moj komputer czy nawet probie wejscia w wyszukiwanie
plikow... czasami da sie wejsc czasami nie ... po kliknieciu ok explorer
jakby sie zamyka - menu start i pulpit znikaja, jednak w procesach nadal
jest odpalony...

http://debug.theweed.org/IEerr.jpg
- to jak mozna sie domyslic przy probie odpalenia IE (np w celu Windows
Update)

Ma ktos jakis pomysl dlaczego tak sie dzieje i jak na to zaradzic?

Pozdrawiam!