Re: skrypt do zakladnia kont uzytkownikow - pomocy

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 16:27:41 MET

Rem log:
> Witam wszystkich
> Mam taki problem potrzebuje zalozyc spora ilosc kont uzytkownikow na
> winxp lub win 2003. Nazwa uzytkownika i jego haslo znajduja sie w pliku
> cos.txt w postaci:
> login1 haslo1
> login2 haslo2
> ..
> Nie znam sie na vbs dlatego mam pytanie do Was czy da sie napisac taki
> sprypcik ktory pobieralby dane z pliku cos.txt i podstawial je do
> polecenia: net user /add login haslo ?
> Moze da sie to zrobic w .bat. Liczba kont w pliku cos.txt jest rozna.
> [...]
Hi Rem!
Nie pomoże ... no ale może się nada:-)
-----------------------
Set objRootDSE = GetObject("LDAP://rootDSE")
Set objContainer = GetObject("LDAP://cn=Users," & _
    objRootDSE.Get("defaultNamingContext"))
 For i = 1 To 2345
    Set objLeaf = objContainer.Create("User", "cn=UserNo" & i)
    objLeaf.Put "sAMAccountName", "UserNo" & i
    objLeaf.SetInfo
Next
 WScript.Echo "2345 Users created & HNY 2k6 "
P.S.
Pobieranie i ustawianie user/passwd, pls we własnym zakresie załatwić ... ze
względów dydaktycznych ... ;-)

--
Co za dużo to niezdrowo...!
Thermo 39,6 *C