skrypt do zakladnia kont uzytkownikow

Autor: Rem <rem1_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 16:07:59 MET

Witam wszystkich
Mam taki problem potrzebuje zalozyc spora ilosc kont uzytkownikow na winxp
lub win 2003. Nazwa uzytkownika i jego haslo znajduja sie w pliku cos.txt w
postaci:
login1 haslo1
login2 haslo2
..
Nie znam sie na vbs dlatego mam pytanie do Was czy da sie napisac taki
sprypcik ktory pobieralby dane z pliku cos.txt i podstawial je do polecenia:
net user /add login haslo ?
Moze da sie to zrobic w .bat. Liczba kont w pliku cos.txt jest rozna. Wiem
ze mozna to zrobic po prostu w pliku bat wpisujac tyle linijek net user /add
ile jest kont. Problem jednak w tym ze nazwy i hasla maja byc pobierane z
pliku
Jezeli ktos wie jak to wykonac to moze mi pomoze.

Pozdrawiam
Remigiusz