Re: Windows 2000 i SP4 - konsekwencje usuniecia?

Autor: Tomasz Del <vafloo.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 15:43:01 MET

dziobu <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl> napisał(a):
> Też miałem podejrzenia że to SP4 (bo też system działał niestabilnie po
> instalacji tegoż) ale okazało się że sterowniki do karty TV mam wadliwe.
> Może zacznij najpierw od sprawdzenia driverów. Nie zawsze najnowsze są
> najlepsze (np do gf4 ti4200), nie zawsze oryginalne są dobre (np w
> przypadku karty tv pixelview pro pv-bt878...blebleble oryginalne są do
> dupy)...

Przepraszam, że tak się wtrącam trochę nie w temat, ale interesuje mnie to, co
napisałeś powyżej. Mam właśnie problem z kartą TV Pixelview pro bt878 i
chciałem zapytać jakie sterowniki możesz do niej polecić (pod W2000+SP4), bo z
oryginalnymi rzeczywiście nie mogę dojść do porozumienia.

Z góry dziękuję za odpowiedź!
Pozdrawiam!