Re: [winxp] nie widzi mi dysku - POMOCY

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 17:52:46 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:dop51r$iu4$1@amigo.idg.com.pl...

> To czym wytłumaczyć, że w MU ten dysk jest? Menedżer dysków
> stosuje inne mechanizmy wykrywania napędów niż Menedżer Urządzeń?

Menedżer Urządzeń wykrywa tylko identyfikator pnp nowego urządzenia i
przydziela mu zasoby sprzętowe (IRQ, adres, kanał DMA). W zależności od
rodzaju tego identyfikatora dalsze odpytywanie przejmuje odpowiednia
usługa - w tym wypadku Menedżer Dysków. Usiłuje on wykryć logiczną
konfigurację sprzętu (pojemność, parametry CHS oraz LBA, itd.) wysyłając
do dysku zapytania odpowiednim protokołem. No i tu następuje zonk.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/