Re: Szukam programów

Autor: Zofia <Zofia_at_atrapa.com.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 15:35:07 MET

> Spróbuj użyć Google to naprawde pomocne narzędzie.

Wyobraź sobie, że wiem o tym.
Pytałam jednak o SPRAWDZONE programy, czyli
o informacje od tych, którzy je używają. Chodzi mi
bowiem o taki rodzaj software'u, którego skuteczność
jest trudniejsza do stwierdzenia niż innych programów.

A tak przy okazji, to na każdej grupie trafiają się osoby,
które za punkt honoru poczytują sobie odsyłanie do Googli.
Mogą z tego wynikać następujące wnioski:
- albo uważają pozostałych odwiedzających grupę za
  tak ograniczonych, że sami na to wcześniej nie wpadli
- albo czerpią zyski z reklamowania Googli, nawet tym,
  którzy i tak je używają (coś w rodzaju sprzedawania
  lodu Eskimosom)
- albo chcą udowodnić, że dana grupa dyskusyjna jest
  w ogóle niepotrzebna, bo odpowiedź na każde pytanie
  można znaleźć w Googlach

Zofia