Re: [winxp] nie widzi mi dysku - POMOCY

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 11:08:25 MET

Użytkownik "Karol 'Carlos' Cieśla" <kareem33WYTNIJTO@poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:039e.00000003.43af6bb0@newsgate.onet.pl...
[...]
> Nie lubie sie wpieprzac miedzy wodke a ogorki, ale czasem nie moge
> sie powstrzymac. Wydaje mi sie, ze nie masz racji. Owszem, te
> problemy, ktore opisujesz moga wystapic, ale wowczas BIOS nie
> potrafilby bootowac z dysku, prawdopodobnie w ogole dysk by sie
> nie wyswietlil w liscie urzadzen IDE w CMOS Setup, a juz tym

Prawdopodobnie. Mniej lub bardziej, do wyboru.
Kolejny teoretyk?

> bardziej w zarzadzaniu dyskami by nie byl widoczny. Ja stawiam na

No przecież nie jest widoczny. Autor wyraźnie to zaznaczył.

> zablokowanie dyskow o literach wiekszych od D. Ale moge sie mylic.

Ano właśnie - mylisz się ;-). Literki są przydzielane partycjom
*widocznym* w Zarządzaniu dyskami. A one nie są widoczne. A ponieważ w
ogóle nie widać także całego dysku twardego, stąd wniosek, że jest to
problem sprzętowy. Inne możliwe wytłumaczenie to np. wyłączony kanał
secondary kontrolera dysków w Menedżerze urządzeń, ale wówczas nie widać
by było także podpiętego na tej samej tasiemce CD-ROM-u.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/