Re: [winxp] nie widzi mi dysku - POMOCY

Autor: Karol 'Carlos' Cieśla <kareem33WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 05:00:45 MET

> To znaczy nie ma w oknie woluminów (prawym górnym) czy również na liście
> urządzeń fizycznych (okno poniżej) pomimo przesuwania suwaczka? Wybacz
> łopatologię, ale już były na grupach objawy pomroczności świątecznej :-)

A moze ktos sie bawil jakims TweakUI i wylaczyl dyski o literach wiekszych od D
czy cos...
W starych windowsach jak i w DOSie bylo takie cos jak lastdrive, ale tu to nie
ma znaczenia, bo config.sys nie jest przetwarzany.
Ja bym zobaczyl czy ktos tych literek nie zablokowal. Na pewno da sie Tweak'iem
sprawdzic, w rejestrze tez - ale nie pamietam gdzie.

--
pozdro, karol