Re: Konwertowanie NTFS -> FAT32

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 17:46:21 MET

Użytkownik "Krzysztof Różański" <upior_polnocy@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
napisał w wiadomości news:domf5j$iuc$1@inews.gazeta.pl...
> Nie przyszło mi by do głowy, że można mieć w domowym komputerze
> taki duży dysk, toż to fortuna. No, chyba żeby miałby to być dysk

Przecież dzisiaj nie kupisz już dysków mniejszych niż 40 GB, a
sześciokrotnie większy dysk 250 GB jest od niego droższy tylko
dwukrotnie. . .

> IDE, ale to bez sensu z innych względów :->

Mógłbyś mi zdradzić, jakie to są powody?

> do Reiser3 się znajdzie :)

Bo to kod opensource. A Reiser4 już nie.

> A co do bycia św.mikołajem - porównanie zupełnie nietrafne...
> to tak jakby zaprojektować format graficzny, którego żadna
> przeglądarka nie otworzy :)

Otworzyć otworzy. Tyle da się zrobić i bez specyfikacji. Problem jest z
modyfikacją NTFS - za wiedzę na ten temat trzeba zapłacić. Dokładnie tak
samo jest z prawem do generowania każdego zastrzeżonego kodu; mało to
przykładów było ostatnio... choćby RealMedia, Adobe, Windows Audio,
Corel, Autodesk, itd. itd. itp. Być może MS dojdzie kiedyś do wniosku,
że więcej korzyści przyniesie mu uwolnienie specyfikacji NTFS, ale w tej
chwili to on jest jej właścicielem i nie można o to mieć do niego
jakichkolwiek pretensji ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/