Re: Transfer ustawień konta użytkownika

Autor: Marcin <pstrex_at_gmail.com>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 20:51:12 MET

Zagloguj sie jako local admin, utwoz nowego uztkownika np. user1. Prawym
przyciskiem na My computer i wybierz properies, przejdz na zakladke
Advanced i w sekcji User Profiles wybierz settings. zaznacz guest account
i zrob copy to a jako miejsce docelowe wskaz miejsce gdzie znajduje sie
profil nowego uzytkownika np c:\documents and settings\user1

to wszystko

Marcin