Re: Problem ze sterownik karty gfx

Autor: pioruns <piorunsSPAM_at_WYTNIJo2.pl>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 17:28:11 MET

Popołudniem 2005-12-18 (niedziela) Arek napisał:

> Witam!

> Mam problem ze sterownikiem do karty GF3 Ti 200 (Gainward). Co jakieś 1-2
> tygonie przestaje mi się uruchamiać wspomniany sterownik (żólty wykrzyknik w
> Menedżerze Urządzeń). XP uruchamia się chyba na jakimś sterowniku domyślnym, bo
> wszystko bardzo wolno się rysuje i odświeża.

Odkurz komputer, sprawdź czy karta jest dobrze zamocowana

> Wykasowuje wtedy zawartość folderu:
> C:\WINDOWS\Prefetch
> i znowu na jakiś czas mam spokój.

A co prefetching ma wspólnego z kartą graficzną?

> Co może być przyczyną?
> Próbowałem bardzo wielu różnych wersji sterownika, ale zawsze kończy się tak samo :(

Sprawdź sterowniki do płyty głównej ,może to one powodują jakiś konflikt. Proponowałbym odinstalowanie sterowników grafy i płyty głównej; Driver Cleaner (lub pogooglaj coś podobnego) pousuwa śmieci, później zainstaluj nowe sterowniki.

pozdrawiam, pioruns

Wesołych Świąt !!

--
[ Gigabyte GA-7NF-RZ nForce2 400 & 1024MB DualChannel PC3200 ]
[ AMD Sempron 2600+ & Spire Whisper Rock 4 & L&C Tech. 300W  ]