Re: Windows 2000 i SP4 - konsekwencje usuniecia?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 12:37:43 MET

Dnia 12/22/2005 8:57 AM, Użytkownik news.tpi.pl napisał:
(...)
> Jesli ktos ma jakies pomysly co to jest jesli nie SP4 to bylbym wdzieczny za
> pomoc.

Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała. Zapewne drivery masz najnowsze,
a sprawdzałeś czy mozesz takie instalować? Bo miałem podobne problemy
(Abit IC7-G, P4 2.8ht, w2k+sp4); okazało się że problemem były najnowsze
drivery instalowane zaraz po instalacji systemu. W którymś readme
doczytałem, że NAJPIERW należy zainstalować oryginalne sterowniki do
chipsetu (nie ważne jak są stare) a dopiero potem najnowsze. I od tamtej
pory bsod'a nie widziałem...
Może z tym masz problem.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \