Windows 2000 i SP4 - konsekwencje usuniecia?

Autor: news.tpi.pl <get_at_lost.it>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 22:54:56 MET

Witam.
Mam dosc swiezy system zainstalowanymi wszystkimi driverami, updateami
(windows update) i kilkoma programami. Jakie beda konsekwencje usuniecia
(odinstalowania) SP4? Wszystko sie popsuje? Bo za cholere nie moge dojsc
dlaczego ciagle niebieskie ekraniki wyskakuja i mam podejrzenia ze to SP4
wszystko pieprzy... zreszta duzo zlego o SP4 slyszalem... A jesli
odinstalowanie pojdzie gladko to czy moj system bedzie niebezpiecznie
dziurawy? Czy da sie cos na ta dziurawosc poradzic?
Pozdrawiam!