Re: Jak podejżeć pakiety jakie wysyła IE6.0 do routera zarządzanego przez WWW

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 02:12:29 MET

in news:do9toq$lob$1@news.onet.pl , *zwus* wrote:
> Witam,
> Poszukuję programuto do analizy pakietów wypuszczanych przez Internet
> Explorera.
> Chodzi mi o to, że mam routera D-Link zarządzanego przez WWW. Przez
> WWW można w nim ustawiać różne opcje. Chciałbym podejżeć co
> przeglądarka puszcza do routera żeby samemu móc ww własnym programie
> zmieniać jego opcje. Pozdrawiam
> Andrzej

Nie wiem czy to coś pomoże, ale IMHO IE czy cokolwiek innego zachowuje
się w stosunku do tego routera (w środku którego siedzi sobie mały
serwer www) jak do każdej innej strony www. I rozmawia formularzami.
To znaczy wysyła zapotrzebowanie na dokument html (podając IP),
a potem to normalne formularze www (jakieś metody post, jakiś
twebbrowser, itd.). Znaczy najwięcej pewnie w archiwach grup od danego
języka programowania, albo coś na kształt 'kurs delphi/C++' -> 'jak
zrobić własną przeglądarkę' -> 'jak wysłać formularz'.

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)