Uruchamianie Win Xp na laptopie

Autor: JoHnNy <SPAMjanekoSPAM_at_tenbit.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 23:42:25 MET

Witam,

Mam windowsa XP Home SP2 i od 2 dni szwankuje.
-zainstalowałem gg 7 i przeinstalowałem nortona
-usunąłem pare aplikacji np: quake 3 czy microsoft works
Nie wiem czy te czynność mają coś wspólnego z problemem którym jest wolne uruchamianie systemu, który jak już sie uruchomi to przez 2min jest tak wolny, że nie można nic zrobić:/ w tym czasie dysk tak głośno pracuje... nawet chłodzenie mojego proca tak głośno nie chodzi.
Swoją drogą to uważam, że mam już zbyt dużo procesów przy uruchamianiu bo około 50.
proszę o pomoc.

Pozdrawiam