Document and Settings i prawa dostepu

Autor: Siutek <siutek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 16:11:48 MET

W dzisiajeszym dniu skonczyl mi sie okres 30 dni do zarejestrowania
produktu WinXp SP2 PL. Postanowilem zrobic kopie dysku i zainstalowac
system od nowa wpisujac juz porawny klucz. Mam 2 systemy i 2 razy
wpisalem ten sam klucz...

Reinstalacja nie pomogla. Instalator zatrzymuje sie w pewnym momencie i
koniec (mysle ze powodem jest brak rejestracji)

Mam problem bo musze wykonac pelna istalacje, a na pulpucie zostawiem
kilka dokumentow.

Tryb awaryjny nie dziala. Brak pliku "SPTD.sys" powoduje restart.

Konsola odzywskiwania nie dziala. Nie moge sie zalogowac na haslo
administratora. Bez hasla odmowa dostepu.

Podpiecie pod inny system nic nie daje (odmowa dostepu) Ustawianie praw
dostepu nic nie daje.

Pytanie:
Jak sie dostac do katalogu administratora w "Document and
Settings\katalog_admina"?