Re: 'kill' pod Windows

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 11:23:38 MET

Piotr Smerda, dnia pią 16 gru 2005:

> Zwłaszcza jeśli program nie ma przewidzianej obsługi typu "wyślij sygnał i
> zamknij aplikację".

To super program, którego się zamknąć nie da... ;>

> Wtedy bez problemów da się go zamknąć.

Może od razu zróbmy rm / -rf co się męczyć...

> I nie pisz, że program można poprawić - spróbuj poprawić coś co jest
> dostarczane jako binarka.

Jeżeli jakiś program, okresowo się wywala i wisi i należy go ubijać, to
coś jest nie tak. A jeżeli coś jest dostarczone jako binarka i zdarzyło
się, że przypadkiem to kupiłem czy coś to molestowałbym producenta.

Inaczej to bym wyszedł na frajera bo ktoś mi wepchnął bubel (wiesza
się).