BT + Win 2003 server

Autor: Dr Dex <dr_dex_at_wp.spamfree.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 23:51:53 MET

Witam !

Chciałbym zainstalowac sobie na Win2003 moduł do BT podłączany przez USB. Po
włozeniu go w port USB bardzo ladnie system go znalazl, nastepnie pociagnal
sobie sterowniki z plyty CD (informujac przy tym ze sterowniki nie sa
podpisane) - instalacja zakonczyla sie sukcesem i w menagerze urzadzen
pojawilo sie cosik takiego:

Kontrolery USB -> Bluetooth USB Device

na plycie ze sterownikami byla rowniez aplikacja , ktora jednak nie chciala
sie zainstalowac: komunikat ze niezgodna wersja systemu Windows (aplikacja
ta byla potrzebna w starszych systemach - np. jak instalowalem BT na
Windows Me. W win XP nie byla potrzebna - system uzywal jakiegos swojego
wewnetrznego softu do obslugi BT)

W zwiazku z tym mam pytanie: czy jest jakis soft do Win2003, ktory
pozwolilby "panowac" nad tym urzadzeniem ? - w Win XP po zainstalowaniu w
panelu sterowania pojawila sie dodatkowa ikona: urzadzenia BT ....niestey w
2003 ikony nie ma :(

a moze jest inny sposob jak rozwiazac ten problem ?

ps: BT potrzebny jest mi do dwoch celow: polaczenie z telefonem (transfer
plikow/kontaktow itp) oraz polaczenie z drugim takim samym urzadzeniem
zamontowanym w laptopie (udostepnianie neta bezprzewodowo)...

jakies pomysly ?

--
pozdro
Dr Dex