Re: xp he + neo + vnc z zewnątrz, czy to jest bezpieczne??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 21:30:20 MET

Użytkownik <arras1.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dnsj32$9a1$1@inews.gazeta.pl...

> w jaki sposób to zaszyfrować? poproszę o jakieś wskazówki, tj. czego
> na przykład z tym związanego szukać w google.

Poszukaj jakiegoś klona VNC z wbudowanym szyfrowaniem: UltraVNC,
TightVNC... co zresztą nie rozwiązuje problemu do końca. Osobiście
posługuję się Remote Administratorem, który nie ma żadnych wad znanych z
VNC. Można też skorzystać z darmowej usługi LogMeIn, IMHO nawet dla
paranoika zapewnia ona wystarczający poziom bezpieczeństwa ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/