IRDA na USB, na śmieci czy nie ?

Autor: Olaf <olaf_at_adres.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 15:41:04 MET

Witam.
Znalazłem w szpargałach IRDE na USB, oczywiście nie mam do niej żadnych
sterowników.

Rozebrałem to cos i znalazłem takie cyferki :) :

1) Na płytce: KQ-HYX (napis zaraz koło wtyku USB)
2) Jakiś scalak z oznaczeniem: PL-2303HX 04243A
3) drugi troszkę mniejszy: EM78P153SN

Całość w srebrnej małej obudowie.

Oczywiście przeszukałem google, znalazłem parę pliczków i nic niestety
nie chce działać.

Gdyby ktoś przypadkiem miał taki model i stosowne sterowniki do XP to
bardzo byłbym wdzięczny za podesłanie takowych bądź wystawienie linka
skąd można by je ściągnąć.

Jeżeli nie ta grupa to bardzo przepraszam.

Pozdrawiam