Dostep do pulpitu zdalnego

Autor: marcin <marcin_at_invalid.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 14:46:52 MET

Witam,

mam serwerek Small Business 2003PL. Uzywamy pulpitu zdalnego. Uzytkownicy
byli podpieci do grupki Operator Pulpitu Zdalnego oraz w zakladce Zdalne we
wlasciwosciach komputera zostali wybrani jako uzytkownicy pulpitu (pulpi
zdalny jest tam tez wlaczony). Wszystko przez pol roku chodzilo OK i nagle
jednego dnia pojawil sie komunikat
"Aby zalogowac sie na komputerze zdalnym musza byc ci przyznane uprawnienia.
zezwalaj na logowanie za pomoca uslug terminalowych.Domyslnie czlonkowie
grupy Uzytkownicy Pulpitu Zdalnego maja to uprawnienie. Jesli nie nalezysz
do grupy Uzytkownicy Pulpitu Zdalnego lub innej grupy posiadajacej to
uprawnienie albo grupa Uzytkownicy Pulpitu Zdalnego nie ma do tego prawa,
uprawnienie to musi byc Ci udzielone recznie"

Jezeli zaloguje sie uzytkownik z prawami administratora systemu, to wtedy
bez problemu przez pulpit zdalny sie laczy. Czy ktos ma jakis pomysl, co
moze byc problemem. Administrtorem systemu jestem tylko ja, wiec nikt inny
nie mogl grzebac w ustawieniach.

pozdrawiam
maniek