instalacja XP bez napedow

Autor: Tomek Domek <no_at_spam.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 11:25:03 MET

mam taki dosc nietypowy problem- potrzebuje przeinstalowac XP na notebooku
ktory nie ma zadnych napedow zew.- jedyna droga komunikacji to USB ale nie
potrafie wystartowac plyty z systemem z napedu CD podlaczonego do USB
(serwis sobie z tym tez nie poradzil, chociaz w BIOS'ie taka opcja jest)-
prawdopodobnie dziala to tylko ze stacja dokujaca albo firmowym napedem a
takowych nie posiadam; na dysku mam 2 partycje jezeli to cokolwiek zmienia

moglbym przegrac pliki instalacyjne XP na druga partycje dysku... ale co
dalej? system w tej chwili startuje tylko z partycji ktora chcialbym
sformatowac i przeinstalowac "na czysto", da sie to jakos logicznie i bez
wiekszych kombinacji zrobic?

tomek