Re: przeniesienie partycji wraz z uprawnieniami z NT4.0 na xp

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 13:32:48 MET

On Wed, 14 Dec 2005 10:59:13 +0100, Tadeusz Łopatkiewicz wrote:

> Użytkownik "LET ki" <let.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Masz domenę? Bo jeśli nie, to nic z tego... SIDy poszczególnych kont
> użytkowników będą na obu systemach różne, choćbyś nawet nadal kontom takie
> same nazwy.
> A jeśli masz domenę, to i Total Commander wystarczy - oczywiście z włącząną
> opcją przenoszenia uprawnień do kopiowanych plików -> F5.

Przy dziesiątkach tysięcy plików lepszym rozwiązaniem wg mnie jest
ntbackup. Kiedyś robiłem taką "migrację". Dużo małych plików html było do
przeniesienia z jednej maszyny na drugą. TC robił to wieki (estimated time
oscylował w okolicach 200h) a ntbackup załatwił sprawę w 2h :) Danych był
około 1GB.

--
Pozdrawiam
Piotrek