Re: przeniesienie partycji wraz z uprawnieniami z NT4.0 na xp

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 10:13:37 MET

On Wed, 14 Dec 2005 08:46:26 +0000 (UTC), LET ki wrote:

> Witam,
>
> Pierwszy raz piszę na tą grupę więc na początku się przywitam,
> Mam taki problem:
> Na 'serwerze' plików mam ok 50gb danych udostępnianych kilkudziesięciu
> użytkownikom z bardzo rozbudowanymi uprawnieniami.
> Jako, że komp juz nie 'wyrabia' chciałbym przenieść wszystkie te dane
> zachowując jednak uprawnienia, przy okazji przejśc na trochę bardziej
> przyjazny system (xp/2000).
> Z góry dzięki za pomoc,
>
> ----
> pzdr
> LETki

Napisz coś więcej z jakiego serwera chcesz te dane przenosić. Najprościej
by zachować wszelkie uprawnienia (jeśli jest to Windows 2000/XP i na taki
będziesz to przenosił) możesz przenieść te dane za pomocą ntbackup z
uwzględnieniem zapisywania uprawnień do plików i przy odtwarzaniu z
uwzględnieniem opcji odzyskiwania uprawnień.

Aha - i popraw delimiter - powinien być "-- " (2 myślniki i spacja)

--
Pozdrawiam
Piotrek