I znowu config.nt w Win2k

Autor: Jarek Kadziola <kadziolawytnijto_at_tlen.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 06:54:22 MET

Witam,

Mam problem z odpaleniem pod Win 2000 czegokolowiek co uruchamiane
jest z uzyciem command.com. Wyskakuje slynny blad '16-bitowy
podsystem...' ale z mala roznica. Otoz 'normalnie' w opisie bledu jest
podawana cala sciezka do pliku conig.nt i wyglada to tak:
'C:\WINNT\SYSTEM32\config.nt ten plik nie nadaje sie...'. Natomiast
u mnie wyskakuje samo 'config.nt ten plik nie nadaje sie..'
Od razu mowie ,ze sprawdzilem wswzystkie porady na stronie Microsoftu,
tu na grupie i w polowie sieci :). Wszystkie 3 pliki przywrocilem z
plyty, sprawdzilem inne wystapienia config.nt - brak! System pod
nadzorem F-Secure, sprawdzony SpySweeperem i nic. Jakies podpowiedzi??

--
Pozdrowienia,
J. Kadziola