Re: modyfikacja nośnika instalacyjnego

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 11:08:48 MET

Użytkownik "raq" <raqs@i_hate_spammers.polbox.pl> napisał w
wiadomości news:dnlprp$7ei$1@news.onet.pl...

> Tak też w tym wypadku zrobię. Choć taki zmodyfiikowany nośnik
> przyda mi się przy kolejnych instalacjach na niekoniecznie
> identycznych komputerach. pozdr
> RAQ

To pamiętaj jeszcze o zmianie SID-ów przy pomocy np. Ghost Walkera albo
lepiej http://www.sysinternals.com/Utilities/NewSid.html . A do
stworzenia obrazów proponuję raczej BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com , gdyż zawiera on także zestaw narzędzi
do pracy na partycjach i MBR dysku, innymi słowy jest kompletniejszym
narzędziem niż Ghost.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/