Re: Co z ta aktywacją???

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 22:49:33 MET

Użytkownik "Piotrek" <sanvitaleWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:6377.0000006d.439ddfea@newsgate.onet.pl
> Witam Grupowiczów. Może ktoś spotkał się z XP_Home (OEM), który po
> miesiącu od instalacji i pomyslnej aktywacji online woła, ze zostało mi 6
> dni do aktywowania produktu. A kiedy chcę go aktywowac ponownie wyświetla
> mi komunikat, że produkt jest juz aktywowany i tak mam co dzień. Dodam,
> że nie grzebałem nic w komputerze - nie dokładałem zadnych elementów.
> Pozdrawiam Piotrek

Uruchom edytor Rejestru i znjadz klucz:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\
CurrentVersion\WPAEvents
Kliknij podwójnie na OOBETimer, zaznacz wartość FA lub podobną i kasujesz
ją.
Teraz w okienko uruchom wpisz %systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a
Wybierasz "Aktywację przez telefon" lub przez internet.
Dalej sobie poradzisz.
lub
Mozliwe, ze uzywales Xp-AntiSpy?
Jesli tak, to pewnie uzyles opcji -zaznaczyles - REGWIZC.DLL i LICDLL.DLL.
Przeczytaj opis co powoduje uzycie tegoz, dokladne objawy jak w Twoim
przypadku.

Wejdz do konsoli odzyskiwania z płyty instalacyjnej Windows XP i przejdź
do lokalizacji %windir%\System32. Zmień nazwy dodając np. końcówkę .xx
następujących plików: Wpa.dbl Pidgen.dll Actshell.html Licdll.dll
Regwizc.dll Licwmi.dll oraz Wpabaln.exe .
Następnie przejdź do katalogu *i386* płyty instalacyjnej i poleceniem expand
przywróć do lokalizacji %systemroot%\system32 oryginalne wersje plików:
expand licwmi.dl_ %systemroot%\system32
expand regwizc.dl_ %systemroot%\system32
expand licdll.dl_ %systemroot%\system32
expand wpabaln.ex_ %systemroot%\system32
expand wpa.db_ %systemroot%\system32
expand actshell.ht_ %systemroot%\system32
copy pidgen.dll %systemroot%\system32

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy