Re: Zniknęły punkty kontrolne Win XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 17:04:15 MET

Użytkownik "pawbrok" <pawbrokUsunTo@pocztaUsunTo.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dnhfmp$7ld$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Na pierwszy rzut oka nie widzę takiego pliku. Być może z tego
> powodu, że wcześniej usuwałem pliki sterownika, ale z katalogu
> C:\Windows\system32\ . Pliki związane ze sterownikiem pokazuje mi
> zakładka szczegóły pliku sterownika w Menadżerze urządzeń. Są to
> katalogi: j.w. oraz C:\Windows\system32\DRIVERS\ i C:\Program
> Files\Synaptics\SynTP\ Niestety przy próbie aktualizacji do
> wcześniejszej wersji lub odinstalowania, po reboocie następuje
> automatyczne uaktualnienie sterownika do najnowszej wersji.
> [...]

Jeśli usuniesz plik .inf przypisany do urządzenia, to po jego
podłączeniu system poprosi o wskazanie lokalizacji nowych sterowników.
3rd party sterowniki z reguły zakładają plik o nazwie oemxxx.inf. Musisz
przejrzeć wszystkie takie pliki spod jakiegoś przyzwoitego filemanagera,
systemowy Eksplorator do tego zupełnie się nie nadaje ;-). Proponuję
Total Commandera. W plikach szukaj albo po nazwie, albo po unikalnym
GUID danego urządzenia.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/