Re: Autouzupełnianie w IE - jak usunąć wpisy?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 23:26:12 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:dnfjml$aff$1@atlantis.news.tpi.pl
> Użytkownik "rosak" <hatespam-WYTNIJ@TO-megapolis.pl> napisał w wiadomości
>

> Zawartosc -->Autouzupelnienie--> wyczysc hasla, adresy itd..)
> lub dokonaj modyfikacji Rejestru:
> HKCU\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider\[tu_Twoja
> nazwa_usera]\Data
> Powinienes tam znalezc podklucze o nazwach liczbowych, majacych w
> "Domyślna": Identyfication (Twoje skrzynki email) i Cryptographic Keys.
> Jeden klucz powinien miec wartosc: Internet Explorer.
> Zrob kopie tego klucza, po czym usun go.

Oj przepraszam, nie doczytalem ;-)
Napisalem Ci o calkowitym usunieciu, a Ty pytasz o pojedyncze zapisy, wiec
musisz skorzystac z proponowanego przez kolegow narzedzia Protected Storage
Pass Viewer itp..

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy