Re: jeden port dwie uslugi

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 17:51:14 MET

On Fri, 9 Dec 2005 16:14:20 +0100, pitek wrote:

> Witam
>
> Czy w Windows 2003 mozna na jednym porcie uruchomic dwie uslugi? Wiem ze
> nie, ale co mozna zrobic jesli na firewalu sprzetowym jest otwarty tylko
> port ftp, a ja chcialbym rowniez miec mozliwisc laczenia sie poprze terminal
> services do komputera z windows 2003 na ktorym dziala ftp
>
> pozdrawiam

A w jaki sposób chciałbyś rozróżniać do jakiej usługi mają być kierowane
odpowiednie pakiety? Może warto na tym firewallu spróbować dołożyć drugi
adres IP i próbować np łączyć się na adres A z FTP a na adres B z TS?
Teoretycznie można by postawić jakąś usługę, która po odebraniu odpowiednio
spreparowanego nagłówka mogła przekierowywać odwołania do danej usługi.
Sesja FTP ma charakterystyczne komendy, podobnie TS. Ale napisać taką
usługę to już zadanie dla programistów ;)

--
Pozdrawiam
Piotrek