Re: Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 09:40:50 MET

Użytkownik "j_marek" <j_marek@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dn7re8$2dp9$3@news2.ipartners.pl...
>W wiadomości: dn6o37$boa$1@opal.icpnet.pl,
> Piotr Krzyżański <piciu@it-faq.pl> napisał(a):
> [...]
> [...]
>
> Witam!
>
> Przecież skanera SCSI sobie do domu nie kupię :-) Instalowanie skanera pod

Dlaczego nie? ;)

> port równoległy także niosło ze sobą kłopoty: różne tryby pracy portów ECP/EPP,
> współdzielenie przez drukarkę portu. Także jak kupowałem skaner USB 2.0 wydawało mi
> się to bardzo dobrym rozwiązaniem.

A masz w komputerze 2.0 i 1.1 z USB? Może rozłącz te urządzenia
na poszczególne interfejsy. Tak na mój gust to zapewne sterowniki
się 'gryzą'. Przeszukaj google w wolnej chwili pod kątem słów
skaner i Kawecki. Michał coś kiedyś pisal o jakimś problemie
ze skanerem, ale nie pamiętam czy USB i ta marka....

Piciu