Re: Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 01:37:18 MET

W wiadomości: dn4l3e$r7o$1@opal.icpnet.pl,
Piotr Krzyżański <piciu@it-faq.pl> napisał(a):
> Użytkownik "j_marek" <j_marek@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ależ oczywiście - w W2k3 masz domyślnie wyłączone instalowanie
> sterowników drukarek w trybie jądra. Wyszło to tylko na dobre... :))
[...]

Witam!

Wyczuwam ironię, a ponieważ nie znam problemu więc wiele nie mogę powiedzieć
o instalowaniu sterowników drukarek na w2k3.

P.S. Właśnie walczę z zainstalowaniem skanera Plustek na XP. Na razie nie
jestem w staniej. Jak skaner zacznie działać przestaje drukować drukarka HP
podłączona także do USB. Procesor dostaje zadyszki przy 100% zajętości.
Kurde, przecież to jest zwykły skaner kupiony w sklepie za 300 PLN :-(

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski