Re: XP: osobne partycje na "Windows" i "Program Files"

Autor: Michal Kwiatkowski <mikeskil_at_polbox.odspamiacz.com>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 08:40:22 MET

maly_piotrusWYTNIJTO@poczta.onet.pl wrote:

> mam pytanie do bardziej doświadczonych użytwkoników Windows XP. Zrobiłem
> osobne partycje na Windows i na oprogramowanie i dokumenty, tzn. mam
> C:\Windows i "D:\Program Files" oraz "D:\Moje dokumenty" - w ten sposób
> mogę robić backup'y partycji C: w ważniejszych momentach i odzyskiwać
> system w razie kłopotu. Czy możecie mi powiedzieć jakie pliki powinienem
> wówczas przenieść na D:? Na razie zrobiłem tak z .pst Outlooka? Co
> jeszcze?

IMO skoro już prezesadziłeś documents and settings na partycję obok,
powinienneś jeszcze wysadzić do oddzielenego folderu tempy, cookies itp
"śmieci" i backupować _cały_ documents and settings. W razie padu
odzyskujesz pełne środowisko wszyskich użytkowników na stacji.
Przeniesienie Program Files nie wiele Ci pomoże; chyba że będziesz
dodatkowo logował zmiany w bibliotekach systemowych w czasie instalacji
każdego programu; soft nie alokuje się w czasie instalacji tylko w swoim
folderze, ale i w profilu uzytkownika (to nie problem) oraz dodaje w ciort
swoich bibliotek , *.ini itp :(

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski