Re: osobne partycje na "Windows" i "Program Files"

Autor: s8y <bszwj_at_gazeta.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 00:41:10 MET

Użytkownik <maly_piotrusWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:41ef.00001442.4395e1a6@newsgate.onet.pl...
> Dzień dobry,
> mam pytanie do bardziej doświadczonych użytwkoników Windows XP. Zrobiłem
osobne
> partycje na Windows i na oprogramowanie i dokumenty, tzn. mam C:\Windows
> i "D:\Program Files" oraz "D:\Moje dokumenty" - w ten sposób mogę robić
> backup'y partycji C: w ważniejszych momentach i odzyskiwać system w razie
> kłopotu. Czy możecie mi powiedzieć jakie pliki powinienem wówczas
przenieść na
> D:? Na razie zrobiłem tak z .pst Outlooka? Co jeszcze?
> Dziękuję za pomoc.
> [...]
to zalezy jakich programow urzywasz (masz poinstalowane na swoim kompie).
napewno warto przeniesc plik stronnicowania z partycji systemowej +pliki
tymczasowe
(zajrzyj do zmiennych srodowiskowych).
Poniewaz niektore programy na stale pakuja sie do Document and Settings
raczej nie przenosilbym
tego z dysku C (ale za to mozna podmontowac dodatkowy dysk jako ten folder)
i wlasnie z tym bede sie pewnie niedlugo zmagal