Integracja patchy po SP2 z płytą instalacyjną XP

Autor: Tomasz Krakowian <krato1.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 22:43:39 MET

Mam płytę Windows XP Pro ze zintegrowanym SP2 i teraz chciałbym sobie
wszystkie poprawki które wyszły po wydaniu SP2 zintegrować z ta płytą tak jak
SP2 .
Czy jest do tego jakiś program który pobierze wszystkie łatki i wykona
integrację(dobrze by było gdyby generował logi z takiej integracji żeby mieć
pewnośc ze coś się zintegrowało a coś nie ) - .
Czy można to zrobić "ręcznie" (to bym preferował) (zakładam że ściągam
interesujące mnie poprawki na twardy i integruję za pomoca komend na "cmd").
jak wygląda wtedy polecenie integrujące poprawke z instalką xp
czy istnieje w sieci gdzies jakiś wykaz poprawek do Windws XP wydanych po SP2