Re: dwa interfejsy sieciowe sie gryz?

Autor: Rpegaz <waldekjk_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 16:49:44 MET

On Mon, 05 Dec 2005 16:09:17 +0100, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>W jakim sensie?

połączenie sieciowe na karcie ethernet blokuje mi dostęp do sieci WLAN
tzn przy aktywnym polaczeniu ethernet nie moge wywolac zadnej strony
wpisujac jej adres w IE (konkretnie strony www access pointa). Jak
wyłącze połączenie sieciowe ethernet 100 MB to IE wyswietla mi ta
strone.

>Jakie masz ustawienia protokołu IP na obu interfejsach?
TCP adresy klasy C 192.168.10. z maskÄ… 255.255.255.0 bez ustawionej
bramy

Wychodzi na to że bym mógł cokolwiek otworzyć w IE to musze najpierw
wyłączyć połączenie sieciowe karty ethernet.