Re: Odpalenie winXP na innym komputerze

Autor: Barman <marcysking_at_WYTNIJTO.wp.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 22:37:24 MET

news:oj6tmd.96a.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.pl> napisał w wiadomości

na poczatku masz ASR - czyli przywrocenie systemu z utworzonych dyskietek -
to nie

potem ładuje w cholere plikow i masz pytanie czy chceesz odpalic konsole
systemu
to tez nie

teraz masz pytanie o instalacje lub naprawe

ESC - instalacja nowego windowsa
R - wywalenie plikow z windowsa i ponowne ich wkopiowanie, windows
rozpoznaje sprzet na
nowo i ładuje odpowiednie sterowniki przy czym zainstalowane pozostaje nie
naruszone i gotowae do pracy
nawet tapeta zostaje na swoim miejscu i rozklad ikon

> Trzeba mieć płytkę z tą samą wersją systemu. Jeśli jednak w międzyczasie
> doinstalowałeś SP2, to AFAIR starą instalkę też trzeba zintegrować z
> SP2. Ale mogę się mylić.

jezeli nie ma na dysku systemu to co ty chcesz naprawiac?????