Re: Odpalenie winXP na innym komputerze

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 14:25:20 MET

Przemolo log:
> Nie rozumiem Cię... koledzy mi tu piszą, że startując system z płyty
> instalacyjnej XP powinna być możliwość naprawy systemu - znalazłem nawet
> coś takiego tu:
> http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=24500&hl=reinstal
> acja U mnie niestety takowa się nie pokazuje - mam tylko takie
> możliwości jak wyżej w postach opisałem.
> Chciałem więc się dowiedzieć czy i jak mogę wymusić naprawę instalacji
> (bez instalacji od nowa)?
> Czy z konsoli odzyskiwania da się jakoś wywołać taką naprawę?

Wszystko się zgadza :-), wskazówki m.in. GN i MK na opcję R są prawidłowe. I
taka opcja przy CD boot jest dostępna bez żadnych wątpliwości i dyskusji.
IMHO jednak Twoja sytacja jest nieco niecodzienna i (nie;-)przewidziana
przez M$. Zainstalowany system nie wymaga żadnej naprawy, bo z pierwotną
płytą główną działał i będzie działał nadal poprawnie. Próba jego naprawy na
bazie innej, nawet podobnej płycie skończy się możliwością różnych
manipulacji w DOS albo propozycją nadinstalowania lub nowej instalacji OS.
Co może wyjść z takiej próby "naprawy" w trybie command line DOS to wiem
tylko tyle, że szybciej i wygodniej jest zrobić tak jak poradził zrozumiale
MK czyli "... Można jeszcze po prostu postawić drugi system obok tego
nieuruchamiającego się i przejąć jego profile. ..."
Ot i tak, chyba, miałem wypisać...:-)!

--
GL&BE