Re: Który system do laptopa (WinXP, Win2003 Standard/Enterprise)

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 13:26:15 MET

Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net> napisał(a):
> Ta jasne. Do skonfigurowania w zero minut (poświęconych na robienie
> tego) jest oczywiście - odpalasz skrypt i Ci konfiguruje, problem w
> tym, że musisz mieć ten skrypt (czy o co mi właściwie chodzi - wiedzę -
> czym Cię XP zaskoczy).

Wystarczy trochę poczytać.

> To bardzo proste jest do deterministycznego określenia:
> * XP ma wszystko co się da włączone.
> * 2K3 ma wszystko co się da wyłączone.
> Zasadnicza różnica podejścia, nie uważasz?

Oczywiście, przecież są przeznaczone dla różnych użytkowników i innych
zastosowań.

> Mi łatwiej jest konfigurować
> na zasadzie "uruchamiam tylko to co mi jest potrzebne" niż "czekam aż
> wyskoczy coś co mi jest niepotrzebne i zastanawiam skąd się to
> właściwie wzięło?"

A ja nic nie mówię na temat co łatwiej a co trudniej. Skoro dla Ciebie jest
łatwiej włączać niż wyłączać to Twoja sprawa i ja się z tym nie kłócę. Ja
tylko mówię, że konfiguracja XP nie jest trudna i nie powinna być kluczowa
przy wyborze systemu.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/