Re: mp3 - streaming i zdalne sluchanie

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 11:04:43 MET

W dniu Wed, 30 Nov 2005 21:22:04 -0500, osoba określana zwykle jako
rs pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>2. chcialem postawic serverek streamu audio w oparciu o te pliki mp3,
>o ktorych mowa wyzej, na windows2000. pliki generalnie nie maja
>IDTag, za to poukladane sa w katalogach.

No to zdecyduj się - chcesz po prostu słuchać mp3ójek ze zdalnego
komputera, czy chcesz serwować strumień. Bo to cokolwiek różne rzeczy.

>rozumiem, ze potrzebny mi bedzie jakis server http (apache), pewnie
>PHP, moze jakas DB i software do samego streamu. pytanie dotyczny tego
>ostatniego. jaki soft byscie polecili i jak sie do tego zabrac?

Jeśli rzeczywiście chcesz serwować strumień, zainteresuj się
łotewer-castami. Ja używam icecasta, ale robię to pod Linuksem. Pod
Windows też coś znajdziesz.

--
  Kruk@ -\                   | Consciousness:  that  annoying  time between
          }-> epsilon.eu.org | naps.